Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 4 maja 2014

Pasta do embossingu-skusiłam się

Lubię  embossing, a tak  jeszcze nie  próbowałam i  skusiłam  się ......


Karteczka  wykonana  dla  Scrapka, z  piękną  rameczką Anemone i  elfikiem, o  którego  istnieniu  przypomniała  mi  Magda(  dzięki : ))


Nie  mogło  zabraknąć  wstązki vintage'owej,które kupowałabym  na  kilometry : )
Pastę  do  embosingu (kupiłam  tutaj  ) nałożyłam  przez  maskę.
I  pozwoliłam  schnąć-  długo..Bałam  się  użyć  nagrzewnicy  : )



Wybiera  się  ktoś  na  Papiorzany   Comber?
                                      
                                                            &

Dziewczyny  podaję link dotyczący  tej  techniki-  polecam:
https://www.youtube.com/watch?v=Q399VTvb4xo

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszło. Podoba mi się efekt. A elfik przesliczny.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka, wooow! Mnie też w oko wpadł przeuroczy elfik.
    Ja się wybieram do Katowic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka, wspaniały efekt !
    Szkoda, że nie użyłaś nagrzewnicy, bo właśnie o to chciałam zapytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wypastowałaś, czy napis też ma pastę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwio, jeśli się nie da , to trudno. NIe kombinuj na siłę.
    A kartelucha klimatycznie obłędna

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda nieziemsko ;) warto było, kartka cudowna :) oj kusisz dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięęęeeknie:) Wiem, że się tę pastę nagrzewa, choć nie próbowałam jeszcze, bo pasty nie posiadam;) Ale to kwestia czasu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaach! Tło jest bardzo dekoracyjne i wygląda przepięknie! Elf cudny...

    OdpowiedzUsuń
  9. kartka piękna - bardzo delikatna:) też skusiłam się na tę pastę ,kiedy do mnie dotrze to będę eksperymentować...
    i do Katowic się wybieram razem z kuzynką:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe tło, cudnie zgrane z serwetką, a elfik uroczy, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka, zachwycająca, dobrze, że spróbowałaś;) oj czuję, że to nie koniec;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Praca piękna i ulotna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo! Nie mogę się napatrzyć :)))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...